کراتینین 5.8 در دیابت است این بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 5.8 در دیابت است این بالا

کراتینین 5.8 در دیابت آن بالا؟ در واقع، کراتینین 5.8 در دیابت بسیار بالا است که به معنی شما رو نفروپاتی دیابتی، که یک بیماری SECONDERY دیابت است. بدون کنترل خوب ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.
علل متعددی از بیماری کلیه وجود دارد، یک بیماری است که در 10 بزرگسال در سنین 20 سال یا بیشتر در ایالات متحده تاثیر می گذارد. دانستن علل ریشه ای بیماری کلیوی می تواند به شما کمک کند به درمان مناسب و به طور بالقوه حفظ عملکرد کلیه باقی مانده.
دقیقا همان چیزی علل اصلی بیماری کلیوی هستند؟
دیابت شماره یک علت بیماری کلیوی، مسئول حدود 44 درصد از تمام cases1 نارسایی کلیه است. فشار خون بالا (فشار خون بالا نیز نامیده می شود) علت اصلی دوم، مسئول حدود 28 percent1 است. گلومرولونفریت، یک اصطلاح کلی برای بسیاری از انواع التهاب کلیه، و همچنین بیماری های ژنتیکی مانند بیماری پلی کیستیک کلیه (PKD)، بیماری های خود ایمنی، نقص های مادرزادی و مشکلات دیگر می تواند باعث بیماری کلیه است.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به دیابت شما باید توجه بالا به بیماری خود را پرداخت. البته نه همه بیمار مبتلا به دیابت خواهد بیماری کلیوی، برای افرادی که می تواند قند خون خود را به خوبی کنترل، آنها ممکن است برای جلوگیری از عملکرد کلیه می رود شکست است. برای افرادی که بیماری کلیوی ناشی از دیابت کردم، شما می توانید با دکتر خود را به کار به نگه داشتن کار کلیه هایتان را تا زمانی که ممکن است.
اگر شما هنوز هم سوال دیگری در مورد دیابت یا بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: